رفتن به محتوای اصلی
۴ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵

آماده باش 300 دستگاه تاکسی در هسته مرکزی شهر قم/ نذر حمل و نقل در سازمان تاکسیرانی

مطلب بدون عنوان 1769
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پوشش حمل و نقلی کامل ناوگان تاکسیرانی همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای در نقاط مختلف شهر مقدس قم خبر داد .

به گزارش واحد خبر سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی در گفت و گویی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و عزاداران محترم ، تعداد ۳۰۰ دستگاه تاکسی برای سرویس دهی و جابجایی مسافرین در هسته مرکزی شهر قم در نظر گرفته شده است .

به گفته وی، پایانه‌های هسته مرکزی شهر شامل میدان شهید مطهری، چهار راه شهداء ، بلوار عمار یاسر و بلوار بهار با ظرفیت کامل و پوشش تاکسی‌های خطوط برای انتقال مسافرین و عزاداران حسینی در خدمت شهروندان محترم هستند .

سرپرست سازمان تاکسیرانی قم ادامه داد: پیش بینی ۵۰ دستگاه تاکسی و  ۲۰ دستگاه خودروی ون جهت سرویس دهی و جابجایی شهروندان و زائرین مسجد مقدس جمکران از مقابل درب شماره 2 انجام پذیرفته است .

وی گفت: شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از اخذ کرایه اضافی ، امتناع از حمل مسافر و عدم سرویس دهی و ... می توانند با شماره تلفن های 36628800 ( واحد بازرسی و نظارت  سازمان) و سامانه 137 شهرداری قم تماس بگیرند .

طالبی اظهار داشت: تاکسی‌های بی سیم شبکه های ۱۳۳ و ۱۸۲۹ بصورت کشیک تا پایان مراسمات مختلف در نقاط مختلف شهر سرویس‌دهی می‌کنند.

سرپرست سازمان از ساماندهی و سرویس دهی تاکسی‌های صلواتی با عنوان نذر حمل و نقل، در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر دادند و گفت: این تاکسی‌ها با برچسب و پوستر که به شیشه عقب آنها الصاق شده در امر جابجایی عزاداران مشارکت و در نقاط مختلف سطح شهر سرویس دهی می‌کنند .

انتهای پیام/103

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/lyNV